سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۰۳

شیک سونی مدل MHC-V73D و مشخصات کلی آن

۵ بازديد

شیک سونی مدل MHC-V73D و مشخصات کلی آن

اگر اهل تفریح و سرگمی باشید، یا از دروهمی‌های دوستانه لذت می‌برید، بهتر نیست با شیک سونی بر شادی و هیجان خود بیافزاید. شیک سونی یک نوع سیستم تولید صدا است که با خرید آن می‌توانید به مهمانی‌ها و دورهمی‌های خود لذت و هیجان بیشتری ببخشید. این محصول، دارای ویژگی‌های منحصربفردی است که توانسته توجه اکثر افراد را به خود جلب کند. نمایندگی سونی ایران مدل‌های زیادی از این محصول در بازار وجود دارد که هر یک ویژگی‌های خاصی دارند اما شیک سونی مدل MHC-V73D یک انتخاب خارق‌العاده‌ای است که لذت هیجان با آن را هیچ وقت فراموش نخواهید کرد. صدای پر قدرت و همچنین طراحی زیبایی این محصول، بر محبوبیت آن می‌افزاید و می‌توان آن را برای فضا‌های بزرگ استفاده کرد. با صدای بلند شیک سونی لحظه‌های شاد و هیجانی را جور دیگری تجربه کنید.

تکنولوژی و ویژگی های فنی شیک سونی مدل MHC-V73D

شیک سونی مدل MHC-V73D یک دستگاه تولید صدای بسیار باکیفیت است و مجهز به قابلیت کارائوکه می‌باشد. جدا از پخش صدا، تمامی افرادی که به خوانندگی علاقه شدیدی دارند، می‌توانند با این سیستم به تمرین خوانندگی بپردازنند. اما مهمترین قابلیت دستگاه، رقص نور زیبای آن است که به هنگام‌ پخش موسیقی خود نورپردازی زیبایی نیز خلق می‌کنند. این نورپردازی‌های زیبا با کمک چراغ‌های LED ایجاد می‌شوند.

افرادی که شیک سونی را انتخاب می‌کنند؛ با توجه به مدل دستگاه می‌توانند از پورت‌های ورودی و خروجی متنوعی استفاده کنند. پخش صدای زیاد یکی از مهمترین مشخصات سیستم‌های صوتی سونی است و این دستگاه چنین قابلیت مهمی را دارد. چهار توییتر در عقب و جلو دستگاه صدا را افزایش داده و پخش می‌کنند. دستگاه دارای ساختار مجرای رفلکس باس مخروطی است که می‌تواند جریان هوای صدای باس را متمرکز کند.

برخی از امکانات و قابلیت‌های مهم این دستگاه

شیک سونی مدل MHC-V73D به عنوان ‌منتخب‌ترین مدل دستگاه‌های تولید صدا ویژگی‌های بسیار زیادی دارد. از مهمترین مزایای دستگاه صدای زنده آن است که با کمک فناوری DSP با ایجاد فضای واقعی موسیقی فضایی جداب خلق می‌کند. دستگاه قابلیت نورپردازی دارد و با نورپردازی و چراغ مهمانی Omnidirectional می‌توان امواج عمیقی از نورها را اجرا نمود. این محصول دارای 2 عدد ورودی میکروفون (6φ / گیتار در دسترس برای یی پورت – MIC 2 / GUITAR) برای آلات موسیقی الکتریک میباشد. همچنین دارای اکولایزر موسیقی و عملکرد تقویت باس (MEGA BASS) و تقویت صدا خودکار (DSEE) است. مصرف برق این دستگاه در حالت آماده به کار 5 وات میباشد و دارای اتصال بیسیم NFC است.

این مدل اسپیکر از انواع شیک سونی، دارای زنجیره مهمانی بیسیم و جلوه روشنایی و چراغ بلندگو می باشد. محو کننده صدا و کنترل کلید و همینطور قفل کودک از دیگر امکانات این محصول است. همچنین مجهز به برنامه های سازگار با تلفن‌های هوشمند شما و خروجی شارژ پورت USB میباشد.

https://sony-co.com/showpost/90/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%82%D8%B3%D8%A7%D8%B7%DB%8C-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86


شیک سونی مدل MHC-V73D قابلیت پخش دیسک‌های صدا (CD) را دارد و دارای بلندگوی جلو توییتر و یک عدد سابووفر برای پخش هرچه بهتر و شفاف تر صدا می باشد.

قیمت شیک مدل MHC-V73D سونی

جوانان امروزی، اکثرا به دنبال تفریح و هیجان هستند و بیشتر اوقات فراغت خود را با دورهمی‌ها می‌گذرانند. اما اکثرا تفریحات و دورهمی‌های دوستانه را صرفا جهت ایجاد هیجان و شادی برگزار می‌کنند. شیک‌ها و یا اسپیکرهای کمپانی معتبر سونی یکی از انواع لوازمی است که به هنگام دورهمی‌ها بر شادی آن‌ها می‌افزاید. این سیستم تولید صدا امروزه در اکثر مهمانی‌ها و دورهمی‌ها به چشم‌ می‌خورد و دلیل اصلی آن کیفیت صدایی است که دستگاه تولید می‌کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.